Emme Selman kanssa arkailleet, vaikka minä olin kyllä aika paniikissa: Menimme kokeilemaan VOI- luokan tokoa. Vaikka tulos ei ollut kummonen, niin olen kuitenkin tosi tyytyväinen. Selma teki nimittäin koko sarjan tosi reippaasti.  Meillä oli monta seuraajaa kehän laidalla, ja minä olin kuulemma se joka mokas. Näinhän se on. Minä jännitän niin kamalasti, ja illalla oli sitten kauhea mikreeni päällä.

Näin me tehtiin:

paikalla makuu 4 min: tuomarin mukaan kuin svinksi, ei minkäänlaista elettä. Katsoi koko ajan minun meno suuntaan. 10
seuraaminen: kaikkine paikalla askeleet ja käännökset, lisäksi  hidas kävely 7,5. Edelleen vaanimme toisiamme. Mielestäni kuitenkin ihan hyvä Voi seuraamisesta.
istuminen seuraamisen yhteydessä: huitaisin kuulemma kädellä  samalla kun annoin "istu" käskyn ja Selma jäi seisomeen 0 
luokstulo : "seiso" käskyssä otti muutaman askeleen "maahan" tipahti heti 8
ruutu: hieno, uskomaton! keskelle ruutua ja eka käskystä maahan. Palatessä Selma jäi taakse ja annoin lisäkäskyn "sivulle". Tuomarin mukaan ei olisi kannattanut antaa, olisi tullut ilman käskyä, muttaa minähän en malta oottaa
8.
noutaminen esteen yli
. Selmalle niin mieleinen, mutta minä mokasin. Olin liian likellä ja nakkasin aivan liian lähelle. Selmalla ei ollut muuta mahdollisuutta, kuin palatessa kiertää hyppy
0
metalliesineen nouto:
Selmahan hakee kaiken ja tykkää
9
tunnari
:  tämä on ollut se meidän vaikein juttu, mutta viime aikoina tämä on mennyt kuitenkin. Nytkin Selma lähti ihan reippaasti haisteli kaikki, meni oikean luo, haisteli, mutta kuitenkin päätti ottaa viereisen.
0
kauko-ohjaus:
tämä harmittaa!! Selma maahan ja minä 10 m päähän. käsky "istu". Selma napsahti tosi vauhdikkaasti istumaa. Ajatteli jo, hienoa nyt tämä menee. Ei kuitenkaan pitäisi antaa ajatusten lentää eteenpäin, sillä liikkeenohjaaja käänsi taulun Seiso. Minä annan käskyn"seiso", mutta kun Selmalle on opetettu "Ylös". Huomasin virheen ja yritin korjata, mutta peli oli menetetty. Selma ei enää tiennyt mitä pitäisi tehdä.
0
kokonaisvaikutus: 9
Emme saaneet tulosta, kuitenkin 161 pistettä. Vielä on kuukausi aikaa harjoitella SM:n.
Nyt kun osaisin oikeassa suhteessa ja määrässä harjoitella, niin hyvä.

Alkukesä on kyllä ollut tosi vauhdikasta, ja jatkuu edelleen. Olen alkanut pakkaileen kamoja itselle Selmalle ja Juulille. Olemme nimittäin lähdössä Nuori ja koira leirille. Minulle tämä on ties monesko kerta, samoin Selmalle ainakin kolmas. Juuli pääsee ensimmäisen kerran. Selma ja Juuli menevät leirikoiriksi kahdelle tytölle.
Leiri kestää keskiviikko iltaan. Toivottavasti on kivoja ilmoja, eikä sada. Saadaan olla ulkona ja opetella kaikenlaista.